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1984-04-20
2020-04-21T11:05:26
Réflexions sur le management / Theodore Levitt, 1991
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Levitt, Theodore
Levitt
Theodore
Theodore Levitt
Ancien rédacteur en chef de "Harvard Business Review", professeur à Harvard Business School (en 1991)
New directions in marketing : business-to-business strategies for the 1990's / Aubrey Wilson ; foreword by Philip Kotler ; afterword by Theodore Levitt / London : Kogan Page , 1991
New directions in marketing : business-to-business strategies for the 1990's / Aubrey Wilson ; foreword by Philip Kotler ; afterword by Theodore Levitt / London : Kogan Page , 1991, cop. 1991
Innovation et marketing / Théodore Levitt ; traduit de l'américain par J. E. Leymarie / Paris : les Éditions d'organisation , 1969
The marketing imagination / Theodore Levitt / New, expanded edition / New York : The Free Pres , cop. 1986
Réflexions sur le management / Theodore Levitt ; trad. de l'américain par Monique Sperry / Paris : Dunod , 1991
The marketing mode : pathways to corporate growth / Theodore Levitt,... / New York : McGraw-Hill book company
The twilight of the profit motive / Theodore Levitt / Washington : Public Affairs press , 1955
Industrial purchasing behavior : a study of communications effects / Theodore Levitt / Boston : Division of Research, Graduate School of Business Administration, Harvard University , 1965
L'Imagination au service du marketing / Théodore Levitt ; [trad. par Philippe de Lavergne] / Paris : Economica , 1985
Innovation in marketing, new perspectives for profit and growth / Theodore Levitt / New York : McGraw-Hill , 1962
Innovation in marketing : New Perspectives for Profit and Growth / Theodore Levitt,... / London : Pan Books Ltd , 1968
L'esprit marketing : the marketing mode / Théodore Levitt,... ; Traduit de l'américain par Pierre Jacques / Paris : Éditions d'Organisation , 1972
Innovation et marketing / Théodore Levitt ; traduit de l'américain par J.E. Leymarie / Paris : les Editions d'organisation , 1971