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2000-02-21
2020-03-08T09:29:36
Insights on Wal-Mart Europe / PricewaterhouseCoopers, 1999
LCNA (CD), 1996-06. Int. dir. of co. hist.
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Wal-Mart stores, Inc
Wal-Mart
Wal-Mart stores, Inc
1969
1969
Groupe américain, leader mondial du commerce de détail
The retail revolution : how Wal-Mart created a brave new world of business / Nelson Lichtenstein / New-York : Metropolitan books , 2009
United Utilities : [une étude eurostaf] / [réd. par Emilie Martinez et Jean-Marie Garnier] ; [sous la dir. de Patrick Chiron] / [Ed. 2002] / Paris : Eurostaf , 2003
The Wal-Mart effect : how an out-of-town superstore became a superpower / Charles Fishman / 2ème éd. mise à jour / London : Penguin Books , 2007
Wal-Mart wars : moral populism in the twenty-first century / Rebekah Peeples Massengill / New York : New York University Press , cop. 2013
Travailler plus pour gagner moins : la menace Wal-Mart / Gilles Biassette, Lysiane J. Baudu ; préface d'Élie Cohen / Paris : Hachette littératures , impr. 2009
Wal-Mart : the high cost of low price / produced & directed by Robert Greenwald / [UK] : Tartan Video
Wal-Mart world : the world's biggest corporation in the global economy / Stanley D. Brunn, editor / New York : Routledge , cop. 2006
The Wal-Mart effect : how the world's most powerful company really works-and how it's transforming the american economy / Charles Fishman / New York : The Penguin Press , 2006, cop. 2006
Working for respect : community and conflict at Walmart / Adam Reich and Peter Bearman / New York : Columbia University Press , 2018
The rule of logistics : Walmart and the architecture of fulfillment / Jesse LeCavalier / Minneapolis (Minn.) : University of Minnesota Press , cop. 2016
Selling women short : the landmark battle for workers' rights at Wal-Mart / Liza Featherstone / New York : Basic books , 2005
Walmart : key insights and practical lessons from the world's largest retailer / Bryan Roberts and Natalie Berg / London : Kogan Page , cop. 2012
Esquisse des fonctions socio-anthropologiques du commerce et de la distribution : les cas de McDonald's, West Edmonton Mall et Wal-Mart / par Olivier Badot / Lille : Atelier national de Reproduction des Thèses , 2007
Competing with the retail giants : how to survive in the new retail landscape / Kenneth E. Stone / New York : J. Wiley & sons , cop. 1995
Wal Smart : what it really takes to profit in a Wal-Mart world / William H. Marquard ; with bill Birchard / New York : McGraw-Hill , cop. 2007
The Wal-Mart phenomenon : resisting neo-liberal power through art, design and theory / [ed. by Benda Hofmeyer] / Maastricht : Jan van Eyck Publishers , 2008
Wal-Mart : the high cost of low price / Greg Spotts / New York : Disinformation
Wal-Mart : [une étude eurostaf] / [réd. par Aude Poulain et Nabil Benayed] ; [sous la dir. de Patrick Chiron] / [Ed. 2001] / Paris : Eurostaf , 2001
Sam Walton, made in America : my story / by Sam Walton with John Huey / New York : Doubleday , 1992, cop. 1992
Travailler plus pour gagner moins : la menace Wal-Mart / Gilles Biassette et Lysiane J. Baudu ; préface d'Elie Cohen / Paris : Buchet-Chastel , impr. 2008
Walmart in the Global South : workplace culture, labor politics, and supply chains / edited by Carolina Bank Muñoz, Bridget Kenny, Antonio Stecher / Austin : University of Texas Press
Wal-Mart : [une étude eurostaf] / [réd. par Félan Bouvand] ; [sous la dir. de Fabien Kay] / [Ed. 2002] / Paris : Eurostaf , 2002
Working for respect : community and conflict at Walmart / Adam Reich and Peter Bearman / New York : Columbia University Press
La légitimité du pouvoir dans l'entreprise : analyse critique de l'affaire Walmart de Jonquière / Charles Tremblay Potvin / Montréal : Éditions Yvon Blais , DL 2018
Wal-Mart : the face of twenty-first-century capitalism / edited by Nelson Lichtenstein / New York (N.Y.) : The New Press , 2006
Walmart in China / edited by Anita Chan / Ithaca : ILR Press , 2011
Wal-Mart l'entreprise-monde / Nelson Lichtenstein & Susan Strasser ; traduit de l'anglais (États-Unis) par Rémy Toulouse ; préface de Dork Zabunyan / Paris : les Prairies ordinaires , DL 2009
Wal-Mart : a history of Sam Walton's retail phenomenon / Sandra S. Vance, Roy V. Scott / New York : Twayne Publishers , cop. 1994
L' autre raison du succès de Wal-Mart : une rhétorique de l'infra-ordinaire / Olivier Badot ; Caen Innovation Marché Entreprise / Caen : IAE Caen Basse-Normandie , 2005